Маркетинговият директор на каталунците възкликна: Стоичков е събитие №1 на Барселона

Изминаха 29 години, откакто Христо Стоичков взе „Златната топка“. Блясъкът му обаче по никакъв начин не е избледнял. Алберт Рибе, маркетинговият директор на Барселона, призна, че Ел Булгаро Феномено е събитие №1 в историята на клуба. Шефът визира програмата „Meet and greet“ (в превод от английски – „Срещни и привествай“), в която Камата стана част в събота вечер. Хиляди се наредиха на голяма опашка и чакаха с часове, за да си купят биографията му „Историята“ и да си вземат автограф на най-новия и голям магазин на Барселона на прочутия булевард „Ла Рамбла“ в центъра на Каталуния.

На входа му бе издигнат двуметров банер с лика на Стоичков от времената, когато водеше „Дриймтима“ на Йохан Кройф. Срещата с феновете започна в 17:00 часа, но още от обяд имаше хора, които спокойно чакаха да дойде времето.

„Няма да затваряте, докато не мине и последният човек“, изкомандва домакините от Барселона незабравимата осмица. След интервюто за клубната телевизия Стоичков запретна ръкави и започна да подписва книга след книга. По средата на шоуто дойде и неговият голям приятел Любо Ганев. Волейболната легенда и президент на федерацията имаше “минипроблем” единствено с влизането във феншопа, без да се реди на опашка. Не се стигна до намесата на Стоичков, защото фенове познаха Лупо и започнаха да се снимат с него. И завикаха на охраната: „Той е голям приятел на Христо!“.

На излизане от залата малко дете с фланелка на Стоичков плачеше неудържимо. Организаторите веднага отидоха да проверят какво се случва. „Стоичков беше мой идол и съм му разказвал толкова много – обясни бащата. – Синът ми не вярваше, че някой ден ще го види на живо. А сега не само го срещна, но го прегърна, снима се с него.“

На опашката имаше десетки фенове с фланелки с името на Стоичков, но и доста българи – някои от тях носещи артикули на ЦСКА. Дойдоха и англоговорящи фенове, за които беше късмет, че са попаднали в Каталуния точно в този ден. Магазинът на Барса продаваше „Историята“ на испански и английски. Освен това в официалният магазин на клуба се продаваха и осем артикула от бранда на Стоичков.

Споделете :

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *